this feel weird, wrong, and awkward but i'm doing it anyway

 
Okej, så hejhej! Jag ska börja blogga igen för att faktiskt börja komma ihåg vad jag gör om dagarna (även fast det inte är så intressant). 
 
Måndags:Åkte till gymmet, körde ben. Det var TUFFT.. Träffade Viktor och Amelia och vi tog en cider. Känns så vuxet att träffas för att ta en cider (istället för att ha värsta partynatten). Efter det åkte jag till K. 
Tisdags: Jag vaknade och kollade klart på filmen Zero Dark Thirty. Åt lunch och fick en superbra present, VOGUE march! Jag har aldrig läst vogue för den är så dyr, så i was very exciteeed! Efter det träffade jag Olivia^. Vi gick runt på ikea, XXL och sen såg vi The Host på bio.
Onsdag: Vi vaknade och gjorde scones (mums) sen gick vi och letade efter en vattenflaska till mig. Hittade ingen, dock köpte hon är så sjukt fin tröja! På kvällen sen kollade jag på Looper, den var så förvirrande. 
Torsdag: Åkte och tränade och hade som vanligt en jättedålig dag på gymmet.. Provade mitt nya protein pulver som smakade helt okey. Fick ett samtal så ska på arbetsintervju på tisdag!!
Fredag: Ja idag är inte slut än, men hittills har jag tvättat och kollat på Grey's Anatomy & Elementary. Hade nu tänkt att gå ut i solen och ta en promenad!
 
Så förhoppningsvis får jag mer koll på mitt liv nu yeeey. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0