tuesday

Hej! Idag hade jag en kort dag på praktiken och sen arbetsintervjun. Vet inte riktigt vad som hände efteråt men jag mådde inte jättebra. Allt kändes konstigt typ.. Aja jag gick till gymmet där jag hade en ganska bra dag!! Yey nu är jag igång igen! Och har ännu inte vägt mig en enda gång i april! 
 
Försöker föra över bilder från iphonen till datorn nu och så tittar jag på elementary. inte världens bästa serie men alla har ju break så.. Kollar också på resor till New York! Vill så jäkla gärna springa (gå) the color run! Världens roligaste lopp. Den går av stapeln i September så ska försöka planera in det.. Hoppas hoppas hoppas :)
 
Inga bilder blir det nu iallafall för det fungerar inte än.  Provade ett par byxor på Åhléns, ville så gärna att de skulle vara fina :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0