5 januari

Försenat sammandrag av 2012
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade några.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Haha nej!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? USA, Italien
6. Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013? En egen lägenhet? Frihet från skolan?
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 26 April. 
8. Vad var din största framgång 2012? Fick mitt första riktiga jobb!!
9. Största misstaget? Vet inte. Inget stort iallafall!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk och sjuk..
11. Bästa köpet? Min nya klocka och termomuggarna
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat och bio.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Vinna guld på DM&NM. 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Niggas in paris! Och de flesta SHM låtarna.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Beror på period men överlag mycket gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat! Har slöat jättemycket. Önskar att jag var ute och sprang mer under sommaren. 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Suttit vid datorn (som jag gör nu..) 
18. Hur tillbringar du julen? I New York (awww yeeeah)
19. Blev du kär i år? Hihi JA
20. Favoritprogram på TV? True Blood, Dexter, Pretty Little Liars.. Och alla Gordon Ramsey program.
21. Bästa boken du läste i år? The Great Gatsby! Hungerspelen! 
22. Största musikaliska upptäckten? Hade ingen "upptäckt" men började lyssna på Jay Z&Kanye och Bruno Mars.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Marc Jacobs fodral till datorn!
25. Något du önskade dig men inte fick? Objektiv till kameran.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Åt tårta med familjen sen kinamat med en fin vän!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Njao finns det väl alltid. 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? *Försöktillchic*
29. Vad fick dig att må bra? Mysiga filmkvällar, roliga utekvällar!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? tom hardyyyy
31. Vem saknade du? min pöjk när jag var utomlands och new york city!!
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla på jobbet, helt klart. Så fina människor hela bunten! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0