three day recap

Okej så mycket som händer i livet! 1 maj var jag ledig och hade en heldag med mamma planerad. Vi började med att promenera längs norrmälarstrand där en hattparad skulle komma (vilket var ytterst besvikande haha) och sen åkte vi på vernissage! Det var massor av "kändisar" där, typ Sara Montazami och Camilla Läckberg. Det var så himla fina tavlor, blev helt kär i vissa som hade fågeltema. Efter det åkte vi vidare till vapiano där jag åt en väldigt god pizza. 2 maj hade jag praktik och sen genrep med cheer. Var dock bara med sista halvtimmen. Jag mötte upp K och vi åkte hem! Vi var hundvakt åt Zappa, det var så mysigt att träffa honom. På morgonen sen åt jag och Zappa frukost på balkongen. Jag var också duktig att vid 9 gå hela vägen från lägenheten till slussen! Det var runt 3,5 km och tog 40 min. 
 
Sedan på praktiken hade jag en dålig dag, råkade ta sönder saker och så :/ Men det gick bra ändå! Och idag då. Så. himla. irriterad. Idag var inte en bra dag med tjejerna, de hade två super uppvisningar (!!) men det var lite behind the scenes som var jobbigt. Dagens bästa var Pike basket tossen med matilda, julia, olivia och hanna!! 
 
Over and out xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0