many new things

Hej! Gud jag är helt slut. Igår var det kundklubbsdagar och när jag kom hem till K var jag så trött. Vi åt pizza och sen var jag ensam där ett tag innan han kom hem igen och vi gick och la oss. Idag har varit en skön dag men är ändå seg.. Köpte ett par nya skålar som jag ska visa! Nu ska jag titta på serier och bara ta det lugnt. 
 
Sen skrev jag ett inlägg för några dagar sen som jag helt enkelt får skriva om!
I söndags sov jag hos K, vi såg Gangster Squad som var en riktigt bra film! Eller vi började och sen kollade jag klart på morgonen. Innan det köttade jag på gymmet, ska börja gå mer nu :). Sen har det vart vanlig praktikvecka med träningar med småbarnen. Jag har också fått sommarjobb! Det ska vara på TBS Hornstull. Jag ville vara lite ledig men det är halva juli så då får jag ändå lite ledighet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0